Rejlers en av Norges mest attraktive arbeidsgivere!

Analyseselskapet Universum gjennomfører årlig en undersøkelse blant yrkesaktive akademikere hvor over 10 000 personer i Norge, i mer enn 35 bransjer, ranger ulike selskaper etter attraktivitet. I kåringen for 2017 er Rejlers for første gang kåret til en av Norges beste arbeidsgivere i sin bransje.

- Vi er veldig stolte av resultatet. Rejlers har i likhet med andre teknologi- og ingeniørselskap behov for tilførsel av yngre medarbeidere. I Rejlers Norge har vi hatt en stor vekst de siste årene og kan tilby svært spennende oppgaver i et etablert sterkt kompetansemiljø. Vår misjon er å anvende teknologi for å etablere bærekraftige løsninger for samfunn og miljø. Resultatet her viser at dette er attraktivt område å jobbe i for yngre arbeidstakere, sier Thomas Pettersen, administrerende direktør i Rejlers.

Undersøkelsen er gjennomført i perioden januar til juli 2017 og fokuserer på arbeidsgivers omdømme, mennesker og kultur, lønn, muligheter for forfremmelse samt arbeidsoppgaver.

Les mer om Universum «Topp 100 Professionals» undersøkelsen